2020. június 9., kedd

Környezetismeret

Kedves Gyerekek!

Megnéztem és leosztályoztam a megírt témazáró dolgozatokat. Szerencsére nagyon szép jegyeket tudtam nektek beírni a naplóba. Ahol két jegy határárán álltál két jegyet osztottam, amely négyötödnek (4-5) felel meg. Remélem elégedettek vagyok az eredménnyel!

Igyekeztem nyomon követni azokat, akik minden feladatot megoldottak az összefoglaló órán. Az ő jutalmuk egy jól megérdemelt 5-ös, amit szintén beírtam a naplóba. Ha véletlen valakit kifelejtettem volna kérem jelezze! Próbáltam nagyon figyelni, de előfordulhat.

Június hónapra minden kisgyerek kapott egy témazáró dolgozattal felérő jegyet, amely az otthoni munkájának rendszerességét, gyakoriságát és minőségét mutatja. Igyekeztem igazságos lenni.

Végül pedig átgondoltam a teljes éves munkátokat és lezártalak titeket. Év végi jegyeiteket szintén megtekinthetitek a Kréta naplóban.

Ha bárkinek kérdése van a jegyeivel, dolgozatával kapcsolatban keressen, érdeklődjön!

Szeretnék szóban kiemelni néhány kisgyereket, akik igazán aktívak, rendszeresek voltak az otthoni munkában, nagyon hálás vagyok a kitartásukért: Gellért, Angéla, Gergő, Gréti, Emese, Tamara, Kincső, Gyöngyi, Viki

Ettől függetlenül több kisgyereknek tudtam 5-öst adni. 9 kisgyerek kapott kiváló, míg 8 tanuló jeles osztályzatot. Ha most az osztályteremben lennénk, büszkén felállítanám őket.

Kedves nem 5-ös tanulók!

Remélem hozzájárulhattam ahhoz, hogy megkedveljétek a környezetismeretet! A természethez való hozzáállás nem az 5-ösök számában mutatkozik meg, hanem a jószándékban, amely bennetek lakozik. Ez most ebben a pillanatban nem 5-ös lett. Kinek itt csúszott el, kinek ott. Tudnod kell, hogy ez még változhat a jövőben, nincs kőbe vésve. Egy a lényeg: Törekedj magadból kihozni a benned lévőt és mindig eggyel többet próbálkozz, mint ahogy szükségesnek érzed! :-)

Üdvözöl titeket: Kati néni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése